aankomst Perth Australia - Reisverslag uit Perth, Australië van Mathijs Ramaker - WaarBenJij.nu aankomst Perth Australia - Reisverslag uit Perth, Australië van Mathijs Ramaker - WaarBenJij.nu

aankomst Perth Australia

Door: mathijs

Blijf op de hoogte en volg Mathijs

28 November 2012 | Australië, Perth

afgelopen maandag vloog ik om iets voor elven 's ochtends weg van Amsterdam, om keurig na 19 uur aan te komen in Perth, via een tussenstop in Singapore. Een lange zit, maar goed vol te houden.

Gelukkig stond er iemand op het vliegveld die backpackers hielp de weg te vinden. Mining is namelijk booming business op het moment, waardoor vele hostels vol zitten. Gelukkig kon ik er nog 1 regelen, een goede voor weinig geld: Robinson Hostel, in het centrum.

Vandaag allerlei financiele dingen geregeld, om vrijdag te vertrekken naar het eerste werkadres. Wat opvalt is dat Australie een duur land is, maar goed, binnenkort komt er weer geld binnen.

Oja, MacDonalds kennen ze natuurlijk ook hiero (denk aan flodder), dus vandaag kon ik het toch echt niet laten om mij aan mijn verslaving over te geven. Zit er een man aan de telefoon die zegt; "It's horrible weather outside", zit ik daar in men korte broek, slippers aan. Het waait vandaag en af en toe een klein buitje.

  • 28 November 2012 - 17:34

    Joost:

    Tijsje!

    Mooi dat je goed bent aangekomen en gelijk het australische rundvlees hebt getest!
    Good luck en have fun!

    mzzl

  • 28 November 2012 - 17:54

    Arno:

    Leuk man, veel plezier!

  • 28 November 2012 - 23:22

    Kermit:

    Vet!

  • 29 November 2012 - 21:44

    Alie Wilpshaar:

    Hoi Mathijs.
    Succes en de groetjes

  • 30 November 2012 - 00:13

    Diekie Ramaker:

    tja dat weer is natuurlijk wat je gewend bent hé

  • 03 December 2012 - 23:18

    Hella:

    Hee oom hoe is het nu?

  • 08 December 2012 - 11:20

    Jan Van Essen :

    Hoi Matthijs,

    Vanuit een koud Nederland (veel sneeuw en vorst) hoop ik dat je het goed naar je zin hebt. Wij gaan vanavond hopelijk punten halen tegen Oranje-Wit. Ik hou je op de hoogte.
    Wel vreemd die eerste wedstrijd zonder jou op de bank, de spelers vonden het ook jammer dat je er niet meer bij was. M'n contract hebben we niet verlengd (in goed overleg trouwens). Denk dat je het goed naar je zin hebt of dat je het druk hebt want er is nog weinig over je belevenissen te lezen. We horen graag nog wel wat meer. Groetjes, Jan en family.

  • 14 Januari 2013 - 23:00

    Piet Ramaker:

    he Mathijs, hoe gaat ie. Lukt het zonder andere Ramakers om je heen? Het is hier koud weer, dag en nacht vorst. Jorrit zal wel druk zijn met zijn schaats club, schaatsen uit het vet halen. Hoe gaat het met werk vinden? en is het werk waar je een beetje je ei in kwijt kunt? Hoor wel van je. Maak er een mooie tijd van en genieten moet!!! Grtjss Piet

  • 15 Januari 2013 - 03:54

    Mathijs Ramaker:

    Hallo Piet,

    Hier is het tegenovergesteld. Vandaag 36 graden, lekker warm dus! Ik ben nu anderhalf maand aan het werk op de boerderij waar ik nu zit (1100 koeien). Werk bevalt prima.

    Ik kan me redden zonder andere Ramakers, blijft sterk geslacht he!

    Veel schaatsplezier en ik geniet zeker!

    groeten aan de familie,

    Mathijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mathijs

Actief sinds 13 Nov. 2012
Verslag gelezen: 1054
Totaal aantal bezoekers 18754

Voorgaande reizen:

26 November 2012 - 01 November 2014

Australie en New Zeeland

Landen bezocht: